Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

NEférProgres - PARKOVACÍ POPLATOK vyberie desiatky mil. Eur a POKRAČUJE PLNOU PAROU VPRED. (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

Blogy tohto pána už nadobúdajú formu aj obsah blogov slávneho VšeDr Járaja.
 
Hodnoť

bold

prosím nepíšte do textu boldom alebo farbou, prípadne nekričte tu. Vyzerá to otrasne. Akoby si prváčik robil poznámky a zvýrazňoval si to čo od neho požaduje učiteľ. To zvyšné je neviem čo.

Na trénovanie kritického myslenia je to veľmi kontraproduktívne!
 
Hodnoť

 

Aj tak je uz vopred jasne, ze hlavny vynos z parkovacej politiky pojde na udrzanie parkovacej politiky v prevadzke. Uz dnes sa vie, ze bude potrebne prijat 100 mestskych drabov navyse ako parkovaciu policiu, nakupit auta s kamerami, scannery, obstarat mobilnu appku a databazy. Bude treba viac ako 20 novych uradnikov len na riesenie pridelovania parkovacich kariet a platobnych vymerov a dalsich na rozdavanie a administraciu pokut. Samotny system si bude vyzadovat miliony na svoje spustenie a prevadzku a nakoniec sa podobne ako v inych mestach ukaze, ze siet uradnikov, drabov a automatizovanych buzeracnych systemov sa bude rozrastat az do chvile, ked si zarobi prave na svoju prevadzku...
 

 

Tzv. Parkovacia politika sa nerobí kvôli príjmom. Tie samozrejme tiež potešia, pretože treba zaplatiť nezmysly ako Metropolitný inštitút alebo celoplošné zvýšenie platov 600 úradníkom Magistrátu (čítaj: nákup hlasov 600 úradníkov do budúcich volieb). Podstatou "Parkovacej politiky" sú však výdavky. Tie totiž potečú z vrecák obyvateľov Bratislavy do firiem, ktoré ju budú prevádzkovať a cez ne budú sponzorom vrátené peniaze investované do súdruha primátora na jeho ceste k vállovu.
 
Hodnoť

?

niekto to aj dočítal do konca?
 
Hodnoť

 

Nemôžem si pomôcť, autor má spôsob prejavu ako psychopat. A ešte aj pravopisné chyby, slovosled ako Danko, nemôže si to niekomu pred publikovaním dať prečítať?
 

presne tak...

toto je tak otrasne napisany blog, ze sa to neda poriadne ani precitat...
Bold, capslock, pravopisne chyby, chybajuce ciarky, bodky...
Cele zle.
 
Hodnoť

Pán bloger,

ktorý sa nestal primátorom, lebo sme vás za primátora nechceli. Funkciu by ste získali iba vtedy, keby v deň komunálnych volieb vďaka fantastickej náhode Valla zrazila a zabila električka, pána Miku trafil a zabil guľový blesk a keby zo ZOO utiekol ľadový medveď, a pred volebnou miestnosťou napadol a zožral kandidáta Nesrovnala. Lebo áno, aj pre svoje činy vtedy už značne neobľúbený Nesrovnal sa umiestnil lepšie ako vy!

Neviete ani len spísať slušnú petíciu! Chcete v nej, aby sa parkovacia politika spustila až potom, keď sa vybuduje stanica Filiálka. Ale predsa EU to odmietla financovať, tak kde vziať prachy a nekradnúť? Vy ste ako komunálny politik na ten projekt už koľko vyzbierali?
Čiže táto požiadavka by tak oddialila PP, že vy už budete dávno zospodu čuchať fialky, než by sa PP mohla rozbehnúť, veď nateraz sú aj lepšie a dôležitejšie dopravné projekty, ako zaslepená a hlavne nepotrebná Filiálka!

V petícii žiadate napr. zavedenie nových buspruhov, a až potom PP. Teda tá PP až taká zlá asi nebude, ak vám stačia nové buspruhy a potom už PP tolerujete! Ale miesta a počty buspruhov ste v petícii zabudli zadefinovať. Vallo v súvislosti s PP nám dodá 21 konkrétnych buspruhov. Tie vaše v petícii ale nijako nie sú zadefinované, teda kde a v akom počte ich chcete zaviesť?

V petícii žiadate aj nové parkovacie domy. Ale nedefinujete, či majú byť na mojom trávniku, vtedy to určite nepodpíšem, alebo na susedovom, mimo môj obytný rajón, vtedy to podpíšem, veď prečo by som susedov trávnik nezrušil, ak svoj takto zachránim?

V predchádzajúcom blogu som o vašej petícii napísal viac než dosť, tak tu a teraz iba toľko: Ste nedôsledný, okrem iného ste zabudli pýtať Metro, S-bahn, lodnú osobnú dopravu, či moderný a pokrokový hyperloop. Proste ste neschopák, preto nie ste ani primátor.

V tej Starej tržnici som vás prvý krát videl a počul naživo. Totálna nepripravenosť, v diskusii ste avizovali tri otázky, ale na tak dôležité stretnutie ste prišli nepripravený, nemali ste tie tri mizerné otázky napísané na malý zdrap papiera, či do mobilu, teda ste diskusiu predčasne skončili, lebo ste zabudli, že na čo ste sa chceli opýtať! A takto nepripravený človek chce byť vodcom proti Vallovi a jeho PP, či chcel byť primátorom!

Sa chválite, že ste sa spolupodielali na tvorbe výbornej PP z roku 2016. Ale vaša partia nebola schopná ju uviesť do života, tá teda bola alebo tak zlá, že to proste nešlo, alebo aj s celou partiou kolegov z komunálnej politiky ste jednoducho neschopné osoby, ktoré ani svoje vlastné vynikajúce dieťa nedokážu uviesť do života.
Teda po tom vašom debakli s PP, Vallo má legitímne právo uviesť do života inú PP v inom znení.

Vyčítate, že Vallo má neaktuálne údaje. Tá vaša PP má lepšie údaje? Veď asi obe majú informácie z rovnakých zdrojov. Všimol som si v tej tržnici ale to, že od Valla ste ťahali rozumy o tom, kde sa dá k takýmto štatistickým údajom dopracovať. To tú vašu PP ste robili bez štatistických údajov. Veď tá vaša bola hotová v roku 2016, a vy v roku 2019 sa Valla pýtate na to, ako sa dá preklikať k štatistkám? Tak ako ste robili PP v minulosti?

PP nijako nemôže mať na chlp presný finančný plán, nikto teraz totiž ešte nevie, že kde a koľko zón a s akou tarifou sa vyznačí. Tak čo tu riešite o presných výpočtoch? PP je hlavne o obmedzovaní IAD, nie o vyzbieraní maximálneho množstva financií od občanov.

Po neúspešných voľbách máte smolu aj v tom, že aktuálne mám dovolenku, mám čas vám oponovať. Tak sa teším na váš nový blog na túto tému, a ak opäť budete zavádzať občanov hlúposťami, tam si opäť skrížime zbrane.
 

 

Kde zobrat v Bratislave peniaze a nekradnut?? Ono by mozno uplne stacilo NEKRADNUT. Lenze to sa za poslednych 30 rokov nepodarilo ani jednej garniture. Len tak na okraj: Jeden a pol milionovy Stockholm je jedno mesto s jednou radnicou, Pol milionova Bratislava ma 5 okresov, 20 mestskych casti a 20 tisic uradnikov co tento m*dnik spravuju a riadia...
 

a kde chcú

stavať tú "filiálku"? však ten pozemok už dávno prešustrovali špekulantom (pardon, "developerom") a už tam stoja činžáky a dávno sa kšeftuje s bytmi...
k takzvanej "parkovacej politike" - o dvoch resp. 3-4 skutočne dôležitých veciach tam niet ani zmienky:
1) zlepšenie verejnej dopravy (pričom žiadalo by sa dodať že podstatné), vrátane nových trás a lepšej nadväznosti
2) podstatné zvýšenie počtu parkovacích miest (čo je v už aj tak prehustenej zástavbe možné len vybudovaním poschodových resp. podzemných parkhauzov)
3) stopnúť konečne chaotickú "developerskú" výstavbu, ktorá prepcháva mesto bytmi a kanceláriami (dobrý kšeft), ale úplne ignoruje občiansku vybavenosť a infraštruktúru (to nech sa starajú iní)
4) stopnúť niektoré "modely podnikania" je tu plno firiem s mnohopočetnou flotilou áut, často aj dosť veľkých dodáviek, ktoré dajú "do užívania" zamestnancom - gastarbeiterom z východu, s tým, že "parkovať mimo pracovnej doby môžu kde chcú". takíto zamestnanci bývajú po traja v prenajatom byte v Petržalke, na každý byt tri kraksne zaberajú miesto na ulici a domáci sa čudujú, prečo večer niet kde zaparkovať; ale "lokálpatrioti" si to neuvedomujú, autá predsa nie sú CP-čkárske, majú značky BA/BL takže tie nikomu nezavadzajú...
 
Hodnoť

 

Ak niekto napíše slovo "mislieť", tak ho nemôžem brať vážne.

Ľudia sa často ohradzujú, že nie je dôležitá forma, ale obsah. S čím súhlasím, ale MISLIEŤ je tak za čiarou, že na to nemám vysvetlenie.

Gramatika je dôležitá, pretože len ten píše s chybami, kto nečíta knihy. Ak by ich čítal, tak nerobí pri písaní takéto chyby. Mal by to proste odpozerané. A kto nečíta knihy... tak MISLÍ :)
 
Hodnoť

rátanie %

4% jeden rok a 4% nasledujúci rok, to nie je +8%....
 

 

Mas pravdu, je to 8.16%, co je v tomto kontexte zanedbatelne. Zapamataj si, ze v horizonte menej ako 5 rokov a pri zmene o menej ako 5% prosty sucet s dostatocnou presnostou nahradza exaktny vypocet
 

Ak je +10% dostatočná presnosť

tak potom možno súhlasiť.

Verím, že aj Vy by ste súhlasili ak by vám v obchode naúčtovali 10% navyše.
 
Hodnoť

 

ad evidované na DI BA - pracoval som v dvoch firmách v/pri Trenčíne, ktoré mali vlastnú flotilu firemných áut. Jedna nemecká výroba a druhý pološtátny moloch. Dokopy asi tri desiatky áut s BL značkami - predpokladám, že tie neboli evidované na DI TN ale DI BA.
 
Hodnoť

technicka

NIE som BRAtislavcan, ALE paci sa mi, AKO autor ZVYraznuje. NaZdAr.
 
Hodnoť

Mnozia sa uboziaci, ktori, ked nevedia

argumentovat, tak oponenta oznaci za progresivca a jeho cinnost napr. Progres parkovanie. Kolka skoda, ze sa parkovanie neda oznacit za gender parkovanie, vsak, pan MISLITEL?
 

Súhlasím, a jeden z ich

tábora-Palko ml. používa termin neomarxista. Nuž čo keď absentujú argumenty, tak sa používa demagógia.
 
Hodnoť

 

Mrva Mrva, kedy uz odtiahnes na smetisko dejin?
 
Hodnoť

Parkovanie v BA ...

Nie som rodený bratislavčan, ale skoro celý život som v Bratislave prežil, takže viem o čom to je, ak sa hovorí o parkovacej politike. No je nutné podotknúť, že obtiažnosť parkovania nie je iba špecifický problém tohoto mesta, pretlak automobilov už dávno presahuje možnosti plynulého a nekomlikovaného využívania stávajúcej infraštruktúry. Žiadnou aj tou najlepšou parkovacou politikou sa z určite dôvodu totálneho prebytu osobných automobilov hlavne v mestách nič nevyrieši. Ak nenastane nejaký zásadný úbytok plechových krabíc s kolesami z našich ciest, potom je iba jedna cesta : urýchlene stavať záchytné parkoviská na okraji miest a tak zamedziť aspoň tým " cezpoľným ", aby nezahusťovali svojimi autami už aj tak na prasknutie miesta na ich parkovanie. No iba toto by určite nestačilo, bolo by potrebné zákonom stanoviť potrebné výnimky pre vstup do vnútorných zón miest a obcí akým by mohlo byť napríklad zásobovanie, zdravotnícke či obslužné vozidlá. Veľkým problémom hustej cestnej premávky je aj fakt, že sa dovoľuje kamiónom, ktoré robia cez naše územie iba tranzit, že sa vhodným spôsobom neobmedzujú alebo najlepšie nevylučujú z prechodu nášho územia tsk, ako je to riešené napríklad vo Švajčiarskej federácii. Masívne používanie akýchkoľvek vozidiel, dokonca aj tých elektrických, či lietadiel, lodí a iných prepravných prostriedkov nijak k zlepšeniu nielen dopravnej ale aj ekologickej situácie nijak pozitívne neprispeje. Ak sa ľudstvo niekedy pred 100 rokmi vydalo na cestu technického rozvoja civilizácie, bolo toto najhoršie rozhodnutie, aké mohlo urobiť. Industrilaziácia, elekronizácia, automaizácia, robotizácia, rozvoj IT technológií síce ľudstvu umožňuje ľahší a pohodlnejší život, ale za akú cenu ?! V posledných dňoch ma doslova dojali protesty verejnosti a hlavne mladej generácie za záchranu našej planéty, no ale nestačí iba mávať nejakými ľúbivými transparentami, vo všetkom treba začať od seba napríklad aj separovaným zberom odpadových surovín, zákazom oblepovania obytných budov škodlivým polystyrénom, nepoužívať PET fľaše a igelitky a čokoľvek nerecyklovateľné,viac používať verejnú mestskú či diaľkovú autobusovú dopravu, trolejbusy a električky, no a v neposlednom tým určite nepoteším hlavne tých mladých - zahodiť do koša všetky smartfóny, či iPóny, tablety a začať medzi sebou komunikovať osobne, toho sa ale mladí ale aj tí starší nikdy nevzdajú, lebo si na to zvykli a sú na IT technol´giách vysoko závislí. Čiže bojovať proti negatívnym klimatickým zmenám je potrebné, ale nezamieňať si to iba z nejakým pózerstvom, že je to dnes vo svete v móde. Samozrejme, že sa nedá všetko vrátiť zpäť, na to je už príliš neskoro, no ak chcú dnešní mladí, alebo ešte tí nenarodení prežiť akú takú šťastnú budúcnosť, dýchať aký taký čerstvý vzduch, uživiť sa bez chémie, teda prežiť v ešte pomerne udržateľnom životnom prostredí so všetkým, čo s tým súvisí, na to treba omnoho viac, iba len si zaprotestovať. Veľmi mi topripomína aj iniciatívu medikov, ktorí hrdinsky objavovali plesne v suterénoch nemocníc, ale priložeť parkticky ruku k dielu im asi nevoňalo, prijateľnejšie bolo pre nich vyobliekať sa a pózovať pre kamerami a mikrofónmi a potriasať si ruky s premiérom. Hľadať príčiny nedostatkov je určite potrebné, ale ešte potrebnejšie je ich vedieť aj s vlastnou účasťou aj odstraňovať. Nestačí iba chcieť, ale treba aj môcť. Takže, je pravdou, že si ľudstvo pod sebou píli konár na ktorom sedí, ale ak je ten konár príliš vysoko, dopad na zem bude veľmi bolestivý. A to nechcem hovoriť o tom, že ak nás bude vyše 10 miliárd, už nás zem neuživí.
 

1 2 >

Najčítanejšie


  1. Peter Remeselník: Prečo polícia odmietla potrestať páchateľa, ktorý narazil autom do ľudí a ušiel ? 4 795
  2. Ján Rudolf: Ako sme obstarali milióny antigénových testov 3 109
  3. Martin Greguš: Premiér Matovič vs Občan Greguš. Igor, hovorím ti NIE 2 035
  4. Peter Slamenik: Milí kulturisti. Zasa Vám nezákonne zatvorili fitko? 1 321
  5. Pavel Sibyla: Ivan Mikloš: Na reformu školstva by som si trúfol 1 170
  6. Juraj Paškuliak: Matovič vydiera obyčajných pracujúcich ľudí 1 103
  7. Andrej Šverha: Cyklopotulky Považím na sklonku leta 1 036
  8. Rudolf Biermann: List Petrovi Saganovi 905
  9. Anežka Richtariková: Koľko životov môže zachrániť celoplošné testovanie? 797
  10. Anežka Richtariková: Kto našiel „ficove“ dlažobné kocky? 782

Rebríčky článkov


  1. Emília Petričková: Covid suvenír
  2. Lukáš Parízek: 2,5 milióna pracujúcich v karanténe
  3. Vladimír Bohm: Aj keď už neveríme na strašidlá, stále nechápeme prírodu
  4. Martin Turčan: Celoplošné šialenstvo!
  5. Jano Richter: Tak teda 50tisíc, či 200tisíc?
  6. Dušan Seberíni: Pani prezidentka zastavte ho !
  7. Jozef Legény: Pán Matovič, ponúknite demisiu, ak bude účasť na testovaní viac ako 80% a prídeme všetci
  8. Denis Jacko: Ako čerstvé prádlo
  9. Matej Kučera: (Ne)povinné testovanie
  10. Štefan Vidlár: Výťer z riťi


Už ste čítali?