reklama

Komu v Bratislave vadí a v NRSR by vadil Ján Mrva?

Pre mňa to znamená jediné - že cesta na ktorú som sa vydal je správna. Ak totiž šliapem na otlaky komukoľvek, je to v prospech občana. A to mi dáva silu a je to mojím motorom pre všetko čo robím!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Ján MRVA č.31
Ján MRVA č.31 

Je už len necelý týždeň do volieb a kampaň do parlamentných volieb vrcholí. Ako viete, jej súčasťou som aj ja. Kandidujem s číslom 31 za stranu Sieť. Komu moja kandidatúra vadí a prečo proti mne píšu falošné profily ako na FB tak aj blogoch jednotlivých denníkov či dokonca roznášajú ako proti jedinému v Bratislave falošné plagáty po mestských častiach? Komu stojí zato venovať financie, čas, námahu, riskovať chytenie, len kvôli tomu, aby zmiatol mojich potencionálnych voličov?

To, čo ponúkam, vychádza nielen z programu Siete - aby dobrý štát slúžil ľuďom, nie schránkovým firmám a politikom - ale aj z osobných skúseností ako 10ročného starostu Vajnor , člena mestskej rady Bratislava aj ako bývalého predsedu Regionálneho združenia mestských častí hlavného mesta SR Bratislavy a člena ZMOSu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Prvou vecou je zmena macošského chladného a odmeraného prístupu vlády - každý občan Bratislavy dopláca na jej šafárenie. Svoje rôzne "veľkolepé" balíčky podľa môjho názoru financuje práve z peňazí občanov Bratislavy, a jej samotnej takmer nič nedáva. Tak som písal tu : http://janmrva.blog.sme.sk/…/financovanie-vladnych-balickov…

 Druhou vecou, ktorú Bratislava potrebuje, je vyriešenie špecifickej situácie Bratislavy medzi slovenskými samosprávami, najmä jej poddimenzované financovanie vzhľadom na úlohy, ktoré musí ako hlavné mesto napĺňať. Priznávam, že jedným z dlhoročných problémov je aj nevyvážený vzťah medzi malými a väčšími mestskými časťami hlavného mesta. Obe strany majú pocit, že na seba doplácajú. Je prosto nevyhnutne nutný nový, spravodlivejší systém prerozdeľovania financií medzi hlavné mesto a mestské časti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Treťou vecou, ktorú treba v Bratislave treba oveľa viac strážiť, je jej kultúrne dedičstvo a kvalita prostredia. Nech išlo o PKO, nech ide o vjazd aut na Železnú studienku, o pamiatky na bratislavskom hrade. Vyhráva záujem, ktorý často ide proti tomu verejnému. Ak chcete vedieť viac, prečítajte si tu:http://janmrva.blog.sme.sk/…/pko-bolo-legendarne-legendou-o… alebo tu:http://janmrva.blog.sme.sk/…/lesopark-zelezna-studnicka-zel…

 Štvrtou vecou, ktorá je podľa mňa v priamom súvise s témou tri, sú hazardné herne. Dnes ich je napríklad v Bratislave viac ako lekární. Ako starosta Vajnor, ale aj ako súkromná osoba, sa už dlho zapájam do kampane "Bratislava proti hazardu".Civilizovaná Európa a naši susedia sa už podujali herne s hracími automatmi zatvárať. V Rakúsku majú v každej spolkovej republike len jedno štátne kasíno a vo Viedni si nechali tri a tisíce herni zavreli. Tak isto Česko a Maďarsko ochraňujú pred týmto nešvárom svojich občanov o moc viac ako naša vláda a terajšia NRSR.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Ak si uvedomujeme potrebu prevencie pri iných závislostiach a sťažujeme prístup k tomu, čo ich spôsobuje, v prípade hazardných herní a automatov príčinu akosi nevidíme. A to chcem zmeniť. Ak Vás problém zaujal, viac o ňom píšem tu: http://janmrva.blog.sme.sk/…/ked-sa-daju-hazardne-herne-zav…

 Toto je môj program, toto sú body za ktoré sa kedykoľvek postavím. Počas kampane som ale zistil, že existujú ľudia, ktorým tento môj postoj vadí. Nech sú to ľudia, ktorí lobujú v prospech hazardu, alebo zneužívajú svoje verejné postavenie na to, aby doslovne konali v neprospech bratislavskej verejnosti. V internetovom svete sa začali objavovať falošní blogeri, ktorí spochybňovali mňa aj moju prácu. Každý mienkotvorný denník, ktorí si stráži svoju objektívnosť a úroveň, týchto blogerov veľmi rýchlo zrušil. No nebol to jediný pokus. Niekto si dal totiž tu prácu, aby vytlačil falošné letáky v mojom mene a rozhadzoval ich po rôznych mestských častiach. Anonymne, klamlivo a najmä hlúpo. Pre mňa to znamená jediné - že cesta na ktorú som sa vydal je správna. Ak totiž šliapem na otlaky komukoľvek, je to v prospech občana. A to mi dáva silu a je to mojím motorom pre všetko čo robím!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Prosím, ak sú Vám moje snahy aj program sympatické, a myslíte si, že si zaslúžia, aby boli zastúpené aj v parlamente, krúžkujte Ján MRVA 31 na kandidátke strany Sieť.

Ján Mrva

Ján Mrva

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  1x

samosprávny politik - bol som tri volebné obdobia starostom mč Bratislava - Vajnory (2006-2018) a snažil sa poctivo slúžiť obyvateľom nielen Vajnor a Bratislavy v čom aj pokračujem Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu